وبسایت هیئت غریب مدینه دهدشت

مذهبی،فرهنگی،اعتقادی

وبسایت هیئت غریب مدینه دهدشت

مذهبی،فرهنگی،اعتقادی

وبسایت هیئت غریب مدینه دهدشت

اعتقادی،سیاسی،علمی،روانشناسی،

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سرسبز دل از شاخه بریدم،تو چه کردی؟؟؟؟؟

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ
سرسبز دل از شاخه بریدم،تو چه کردی؟
افتادم و بر خاک رسیدم،تو چه کردی؟

من شور و شر و موج و تو سرسختی ساحل
روزی که به سوی تو دویدم،تو چه کردی؟

هر کس به تو از شوق فرستاد پیامی
من قاصد خود بودم و دیدم تو چه کردی

مغرور ، ولی دست به دامان رقیبان
رسوا شدم و طعنه شنیدم،تو چه کردی؟

#تنهایی و #رسوایی ، بی مهر و آزار
ای عشق ، ببین من چه کشیدم تو چه کردی



چهار شنبه  1396/12/23

نظرات (۴)

وقتتون بخیر
با افتخار دنبال شدین 
به ما سر بزنید 
قشنگ بود
دنبال شدین بدنبالین:)
پاسخ:
ممنون
حتما
زیبا بود 
پاسخ:
ممنون از نگاه زیباتون
تو چه کردی ...

درود بر شما
پاسخ:
درود بر خودت بزرگوار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی